Novi Sad
23.01.2012.
13:21 > 14:01
Ova, kao ni prethodne gradske vlasti, za vreme svog četvorogodišnjeg mandata neće uspeti da asfaltira Ulicu Oblačića Rada na Detelinari, izmesti staru ranžirnu stanicu i prugu koja vodi do nje.
  • sale novosadjanin

    23.01.2012 22:03
    e da imamo,
    nasu vojvodjansku zeljeznicu....
  • WTF?

    23.01.2012 21:59
    @Strucno lice
    Izgrađen je servisni deo odavno i u funkciji je. Kad prođeš podvožnjak u zoni pa odmah sa desne strane, tu su hale za servis sa kanalima i dizalicama.
  • Strucno lice

    23.01.2012 20:25
    Naravno
    Naravno da su date pare i CIP-u da se napravi projekat tog servisnog dela ranzirne stanice da bi ista bila izgradjena nekad...
  • Zona

    23.01.2012 20:00
    Ajfel
    Manje je poznato da je objekat prikazan na slici projektovao cuveni Ajfel.
    Iskreno se nadam da ce ovu gradjevinu neko restaurirati i sacuvati...
    Za komentar @Lazu opet...tacno je da napravljena nova ranzirna stanica, al jos je i tacnije da je sve pokradeno odatle, bukvalno sve sto se moglo pokrasti i odneti.
    I sa ove stare se jos uvek razvlaci i krade..metal, kablovi..samo ih gledam dok setam psa i cudim se da jos ima nesto da se odnese..tuga.
    A odrasla sam bukvalno uz ovu stanicu i secam se vremena kad nismo mogli da spavamo od tutnjave vozova, graje radnika..sada mrtvilo i pustos..tuga!
  • lažu opet

    23.01.2012 18:45
    "Gradonačelnik Igor Pavličić tvrdi da sve zavisi od "Železnice Srbije". "Mi smo platili projekat izmeštanja stare ranžirne stanice, a on zavisi od izgradnje nove."

    Nova ranžirna stanica je izgrađena još šezdesetih ili sedamdesetih godina prošlog veka, i od tada se ložionica na Detelinari ne koristi u te svrhe. Nalazi se u industrijskoj zoni i povezana je nadvožnjakom sa železničkom stanicom.

    Evo satelitskog snimka za neverne Tome:

    http://img546.imageshack.us/img546/5551/15602043.jpg

    Ceo sukob je oko građevinskog zemljišta, tj. između gradskih bosova i onih iz železnice, jer ne mogu da se dogovore ko će prodati tajkunima zemljište bivše ložionice i pokupiti kajmak.
  • Shin Sekai

    23.01.2012 15:32
    Inace
    Inace, za sve koji nisu znali, projektant ovog objekta je bio slavni Aleksandar Gustav Ajfel.
  • 23.01.2012 13:54
    Nađa
    Problem ranžirne stanice i njeno iseljenje traje preko 20 godina. Grad je čak i izdvojio sredstva za njeno iseljenje i preneo ih na železnice Srbije jer je već bila ukinuta institucija železnice Vojvodine i to su bila vrlo zamašna sredstva koja su nestala u rupi bez dna koja se zove železnoce Srbije. Narednih nekoliko godina svake su godine u budžetu grada planirana sredstva za tu namenu da li su i prenošena ali stanica nikad nije uklonjena iz nejasnih razloga a najverovatnije je da za to u Beogradu ne postoji volja. Možda bi grad trebao još dva tri puta da plati iseljenje pa i doživimo da se skloni pruga. U svakom slučaju to treba uraditi što pre dok se određene zgrade koje su vrlo lepe ne uruše i da se iskoriste kao spomenici kulture.
  • srdjan

    23.01.2012 12:04
    Kladim se u moj stan da će ranžirnu stanicu srušiti i napravite neko ruglo. Živi bili pa videli
  • Shin Sekai

    23.01.2012 11:54
    Argh
    Kao neko ko zivi u neposrednoj blizini ove stanice, mogu da potvrdim da ona trune vec godinama. Iz nje se kradu metali, razni materijali i ima previse zaposlenih koji trose gradski i drzavni novac. Trosi novac nizasta, a mogla bi lako da se iseli, modernizuje i optimizuje i da se oslobodi prostor za investitore i grad. Samo da postoji volja za to. Takodje na okretnicu su dozidani razni objekti koji izgledaju odvratno, a sama okretnica nije uopste odrzavana. Svaki put kada prodjem vidim da se deo krova urusio, da je zid jos negde napukao ili da je jos prozora izlomljeno ili da su im ramovi iskrivljeni. Ne moze da izdrzi jos dugo. I dok ljudi rade u njoj trosice se sve vise i vise, a uopste se ne odrzava.
  • Calc

    23.01.2012 11:42
    Nadam se da će se predomisliti u vezi dela prema Futoškoj. Ako će već komunalne službe i GSP biti na Bulevaru Evrope onda im je bolje mesto uz deo koji tek treba da se izgradi od Rumenačke do autoputa.
    Deo ka Futoškoj nije više periferija pa da se tu još širi nekakva "industrijska" zona.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna